sâmbătă, 28 decembrie 2013

The Holiday (2006)

Nu sunt multe filmele pe care îmi amintesc să le fi văzut de mai multe ori. Dar de fiecare dată când văd un film, fie el nou sau vechi, pe lângă povestea lui construiesc povestea mea. Înțeleg ce vreau să înțeleg, ce mi se potrivește la momentul respectiv.

Prima dată când am văzut The Holiday am simțit spiritul sărbătorilor rezolvând toate problemele, am recunoscut magia puternică a zăpezii, a pădurii, a Crăciunului. A doua oară, am găsit poveștile de dragoste cu happy-end, diferite, naturale, posibile.

De data aceasta, am observat un schimb de daruri interesant. Ea s-a oprit din propriul drum pentru a face loc și timp unui om plin de poveste. I-a dăruit atenție. Iar el, l-a rândul lui, i-a oferit încredere: Arăți a personaj principal. Nu știu de ce te încăpățânezi să joci roluri secundare în propria ta viață. Viața e un schimb de daruri, în care ar trebui, pe rând, să oferim și să primim. Știu, e greu și pentru cei care nu știu să primească și pentru cei care nu reușesc să ofere. Dar, ca peste tot, fericirea stă în echilibru.

2 comentarii:

  1. sa petreci ca-n basme în noaptea de revelion, sa pasesti cu încredere si bucurie în noul an! Fie ca Anul Nou 2014 sa fie si mai bun si mai bogat în realizari! Sanatate si LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, asa sa fie. Un an bun si frumos pentru toti, un an cu impliniri, cu vise, cu drag si sanatate. La multi ani!

      Ștergere

Etichete

atitudine (312) viata (297) fotografii (296) recomandare (213) timp (133) proza scurta (131) dragoste (127) jurnal (106) căutare (103) video (101) literatura (98) recenzie (96) dorinta (89) peisaje (80) amintiri (78) Despre locuri si orase (77) călătorii (75) roman (69) film (64) feminin (62) eseu (60) contrasens (56) Bucuresti (54) România (53) poezie (51) muzică (46) portret (44) poveste (44) instantaneu (43) primavara (39) sarbatoare (39) Tams (37) copilărie (36) animale (31) vacanță (31) educatie (30) incredere (29) toamnă (29) campanie (24) turism (24) targ (23) aniversare (22) arta (19) concert (19) propunere (18) relatii (18) Adena (17) muzeu (16) responsabilitate (16) animatie (15) expozitie (15) joc (14) colectie (13) voluntar (11) model (10) Cortázar (8) Simone de Beauvoir (8) Milan Kundera (7) ReUseMe (7) Mihail Bulgakov (6) Kawabata (5)

Creative Commons License

Arhivă blog

Despre mine