marți, 19 aprilie 2011

Eu, tu, noi

Eu n-am în viaţa ta decât un rol mărunt. Ne vedem când şi când şi ne împletim degetele striviţi de cotidian. Nu ne trezim pe aceeaşi pernă, iar periuţele noastre de dinţi nu se cunosc.

Tu m-ai uimit din prima zi. Pierdut în lumea ta înaltă, nici nu m-ai observat furişându-mă pe lângă colţuri. Priveai departe, iar eu, urmărindu-ţi privirea, visam să ajungem cândva într-un punct comun, să fim convergenţi în timp şi spaţiu, speram ca integrala multiplă a existenţei noastre să aibă rezolvare.

Ei ne priveau printre gene, adormiţi, dar veşnic la pândă. Ne mai privesc şi acum, sarcastici, cruzi. Ne privesc cum ne zbatem în noi înşine, cum ne scrijelim pe pământ numele cu unghii rupte, cum ne lipim ochii de cer, ţinând strâns la piept amintirea unei clipe.

Noi. Am fost vreodată cu adevărat fericiţi? Eu zic că da, tu zici că nu şi uite-aşa ne pierdem printre clipe, oameni şi timp. Iar tu numeşti asta viaţă, iar eu îi zic cu totul altfel.

11 comentarii:

  1. OFZ, ce ai scris acum, e la fel de frumos ca si " Visul".
    Sa ma asterni cuvinte simtite OFZ...
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cuvintele simtite sunt cele mai greu de smuls din intimitate si cele mai usoare la zbor. Nu stiu cat de mult am dreptul 'eu' sa dezvalui despre 'noi'. Ma bucur insa ca vorbele noaste iti par frumoase..

    RăspundețiȘtergere
  3. E o continua rascolire, o continua inventare a argumentelor atunci cand ai de ingrijit o legatura intre doi oameni, asa cum frumos zici si tu o "uimire"...

    RăspundețiȘtergere
  4. Intr-adevar Dunia, ne rascolim si ne inventam mereu, uimiti de propriile realizari, spulberand vise si construind cu frenezie altele. Te mai astept.

    RăspundețiȘtergere
  5. ca sa-ti ridici moralul inceraca leapsa cu zambete; pe mine m-a relaxat :)

    RăspundețiȘtergere
  6. ca orice drum, viata are si rascruce. Fiecare face pasul sau, merge pe linia sa, calatoreste prin gandurile sale. Ne cautam echilibrul in lumea fragila a presimtirilor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cateodata intru aici cu inima un pic stransa, temandu-ma ca voi gasi ceva scris despre mine. Cu alte cuvinte decat as fi folosit eu. Still me. Azi e una dintre zilele alea.

    RăspundețiȘtergere
  8. Monica,

    Nu ti-e mila de periuta ta de dinti ?
    Chiar daca in lume exista si "Tu" care nu vrea "Noi", este evident ca periuta ta de dinti tanjeste dupa un "Tu" care sa-si doreasca firesc "Noi".

    RăspundețiȘtergere
  9. @Sophie: promit, incerc leapsa zambitoare :)

    @Costin Comba: Adevarul este intotdeauna la o rascruce, ascuns in praful drumului, in indicatiile localnicilor, in fragilitatea intuitiei. Fie ca-l gasim de copii in timpul unui joc, fie ca-l gasim batrani leganandu-ne intr-un fotoliu, adevarul ne insoteste pretutindeni. Cu echilibrul e mai greu.

    @Anda: Si eu ma gasesc in cuvintele tale. Uneori nu-ti raspund pentru ca m-as simti jenata sa vorbesc cu mine insami. E mica lumea totusi.

    @Alma: Nu mi-e mila de periuta, dar am o prietena buna care-mi expune ecuatia asta de fiecare data cand ne intalnim :) Si pana la urma nu prea mai cred in dorinte, doar in intamplare, in firesc.

    RăspundețiȘtergere

Etichete

atitudine (312) viata (297) fotografii (296) recomandare (213) timp (133) proza scurta (131) dragoste (127) jurnal (106) căutare (103) video (101) literatura (98) recenzie (96) dorinta (89) peisaje (80) amintiri (78) Despre locuri si orase (77) călătorii (75) roman (69) film (64) feminin (62) eseu (60) contrasens (56) Bucuresti (54) România (53) poezie (51) muzică (46) portret (44) poveste (44) instantaneu (43) primavara (39) sarbatoare (39) Tams (37) copilărie (36) animale (31) vacanță (31) educatie (30) incredere (29) toamnă (29) campanie (24) turism (24) targ (23) aniversare (22) arta (19) concert (19) propunere (18) relatii (18) Adena (17) muzeu (16) responsabilitate (16) animatie (15) expozitie (15) joc (14) colectie (13) voluntar (11) model (10) Cortázar (8) Simone de Beauvoir (8) Milan Kundera (7) ReUseMe (7) Mihail Bulgakov (6) Kawabata (5)

Creative Commons License

Arhivă blog

Despre mine