luni, 29 august 2011

Amintiri, muzică și întrebări

Am preluat de la Carmen o leapșă, numai bună de început o săptămână cu soare.

Numește o formație sau un cântăreț care nu-ți vine să crezi că ți-a plăcut când erai mai tânăr.
Sunt multe nume muzicale pe care le-am ascultat cândva, dar acum nu m-aș apropia de a doua melodie: Mădălina Manole, în clasa a patra, ABBA, în clasa a cincea, Madonna, ați ghicit, a șasea.

Numește o formație sau un cântăreț pe care o / îl urai în tinerețe și pe care acum o / îl adori.
De urât n-am urât pe nimeni, nici n-aș fi avut cum, îi știam pe prea puțini. Ascultam mult radioul, așa că de cele mai multe ori nici nu știam ce ascult. Sunt însă mulți pe care am descoperit târziu că îi ascultam de multă vreme: Whitesnake, Scorpions, Metallica, Def Leppard, ACDC și tot așa.

Numește o formație sau un cântăreț care a trecut testul timpului, care îți place de la început și până acum.
Cred că am fost mereu fidelă celor de la Iris. Ascultam și ascult cu plăcere Compact, Cargo, Phoenix, dar Iris are un loc aparte în inima mea. Au fost primele concerte la care am fost și încă mă duc cu plăcere și emoție la concertele lor. Și cânt din tot sufletul.

Numește un cântec căruia nu-i poți rezista și te apucă bâțâiala sau datul din picioare.
Să vedem.. Queen – I want to break free!

Numește un album de pe care îți place să asculți fiecare melodie.
Să vă zic noutățile doar, Dream Theater – Black Clounds and Silver Linings și Paul Gilbert – Fuzz Universe

Numește o formație sau un cântăreț de care ești atât de sătul/ă încât îți dorești să nu mai auzi în veci de ea/el.
Ei nu că ar fi urât să înșir aici tot repertoriul de manele care răsună printre blocuri, cabane, mașini.

Numește o formație sau un cântăreț pe care partenerul tău sau prietenii o/îl adoră și tu nu-l poți suferi.
Trebuie să recunosc că multe dintre preferințele muzicale din ultimii ani le am datorită celor din jur. Sunt un 'turist' care nu știe de niciunele, dar îi plac toate. Deci nu am disconfort muzical cu cei apropiați.

Coverul tău preferat.
Andy Timmons – Little Wing, cover după Jimmy Hendrix

 

Cântecul sau formația preferată în secunda asta.
Little Wing pentru că îl ascult chiar acum..

Și pentru că mi-a făcut plăcere să-mi reamintesc începuturile mele muzicale, dau mai departe leapșa: Sophie, Lotusull, teonegura, primiți?

6 comentarii:

  1. OFZ, sigur ca primesc, multumesc :)
    Nimeni nu e ca Queen si asta o spune o ascultatoare de muzici de pian :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @lotusull: Ma bucur, a fost prilej de veselie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. WOW! în materie de muzica suntem cam la 150° :) Respect! îmi plac mult toti aceia care nu sunt ca mine, doar de la ei pot afla ce înseamna "alceva".
    Ohooo, am multe melodii de ascultat, pentru a-ti putea fi un pas mai aproape. Multumesc mult!
    Noapte buna!
    PS: toata seara am încercat sa intru pe blogul tau si, a fost imposibil; pur si simplu computerul nu primea comanda, ramânea în cautare... minute în sir. Uf, sper ca s-a rezolvat!

    RăspundețiȘtergere
  4. @CARMEN: Probabil ca diversitatea este cheia frumusetii :) Nici eu nu ma dau in laturi de a asculta 'altceva' si uneori momentul chiar o cere.
    p.s. Doar blogul meu avea probleme? Hm.. de la ce-o fi fost?

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci te-ai dat pe rock :)) Gooood!

    RăspundețiȘtergere

Etichete

atitudine (312) viata (297) fotografii (296) recomandare (213) timp (133) proza scurta (131) dragoste (127) jurnal (106) căutare (103) video (101) literatura (98) recenzie (96) dorinta (89) peisaje (80) amintiri (78) Despre locuri si orase (77) călătorii (75) roman (69) film (64) feminin (62) eseu (60) contrasens (56) Bucuresti (54) România (53) poezie (51) muzică (46) portret (44) poveste (44) instantaneu (43) primavara (39) sarbatoare (39) Tams (37) copilărie (36) animale (31) vacanță (31) educatie (30) incredere (29) toamnă (29) campanie (24) turism (24) targ (23) aniversare (22) arta (19) concert (19) propunere (18) relatii (18) Adena (17) muzeu (16) responsabilitate (16) animatie (15) expozitie (15) joc (14) colectie (13) voluntar (11) model (10) Cortázar (8) Simone de Beauvoir (8) Milan Kundera (7) ReUseMe (7) Mihail Bulgakov (6) Kawabata (5)

Creative Commons License

Arhivă blog

Despre mine