vineri, 15 noiembrie 2013

Schimbare de program

Intenționasem să vă povestesc despre un articol simpatic și, probabil, bazat pe fapte reale, dedicat străduințelor feminine de a fi și gospodină și amantă și doamnă și om al muncii și mamă și etc. Despre cum se distruge manichiura atunci când speli vase și despre cum se agață sacoșa de cumpărături pe drumul de la muncă spre casă.

Dar în timp ce rumegam subiectul, mi-am amintit brusc de o melodie dintr-un film. "If I didn't care..." zicea refrenul și mare dreptate avea. Pentru că dacă nu mi-ar păsa, nu mi-aș mai face manichiura și nici nu mi-aș mai aminti să cumpăr morcovi. Ba chiar n-aș mai spăla vase în viața mea (zău dacă e o activitate plăcută). Și copilul s-ar putea descurca singur. Aș renunța la șnițelele experimentale, ciorapii cu port-jartier și bigudiurile de plastic. N-aș mai pierde vremea cu mersul la sală sau prin magazine, aș mânca de toate fără să mă agit numărând grăsimile. Ce-ar mai conta colesterolul? Aș înjura pe oricine mi-ar veni: șefii mei, șefii lui, diriginta copilului, prietenii comuni sau rudele enervante. De ce nu? N-aș mai alerga prin trafic să prind programarea la coafor, serbările puștiului și seratele cu șefii lui din străinătate. L-aș învineți când sforăie și nu cred că m-aș mai dezlipi de pijamaua roz cu Tweety. Ocazional, nu m-aș spăla pe dinți. Pentru că dacă nu mi-ar păsa, nu m-aș mai obosi să fiu nici mamă, nici soție, nici gospodină, amantă sau orice altceva. Dar vedeți cum vine treaba, că îmi pasă. Și-atunci nu mi s-a mai părut așa amuzant articolul cu pricina.. și nici așa adevărat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Etichete

atitudine (312) viata (297) fotografii (296) recomandare (213) timp (133) proza scurta (131) dragoste (127) jurnal (106) căutare (103) video (101) literatura (98) recenzie (96) dorinta (89) peisaje (80) amintiri (78) Despre locuri si orase (77) călătorii (75) roman (69) film (64) feminin (62) eseu (60) contrasens (56) Bucuresti (54) România (53) poezie (51) muzică (46) portret (44) poveste (44) instantaneu (43) primavara (39) sarbatoare (39) Tams (37) copilărie (36) animale (31) vacanță (31) educatie (30) incredere (29) toamnă (29) campanie (24) turism (24) targ (23) aniversare (22) arta (19) concert (19) propunere (18) relatii (18) Adena (17) muzeu (16) responsabilitate (16) animatie (15) expozitie (15) joc (14) colectie (13) voluntar (11) model (10) Cortázar (8) Simone de Beauvoir (8) Milan Kundera (7) ReUseMe (7) Mihail Bulgakov (6) Kawabata (5)

Creative Commons License

Arhivă blog

Despre mine