joi, 31 martie 2011

Recidiva

Vă povesteam anul trecut despre lucruri făcute pentru prima oară, despre încercări și întâmplări. Și cum orice poveste bună are o continuare, mai mult sau mai puțin reușită, am recidivat și m-am dus la a doua prezentare de modă din viața mea.

sursa foto

Rolurile sunt mai ușoare atunci când ai învățat replicile. Așa că m-am dus la lansarea colecției primăvară-vară 2011, Laguna, a creatoarei Elena Perseil. Același loc ca și pentru colecția de toamnă-iarnă 2010-2011, clubul Silver Church, și aceeași atmosferă degajată m-au făcut să mă simt de-al casei. Cât despre creațiile Elenei Perseil pot spune că sunt realizate din mătase și cașmir, cu broderii sau aplicații, și predomină nuanțele de roz, verde și mov. Mi-au lăsat un gust oriental, prețios și pretențios, deși am văzut și câteva ținute pe care le-aș fi purtat cu plăcere într-o vacanță de vară exotică. Cu greu aș fi putut alege ceva pentru București, dar cred că un pic de imaginație și o combinație potrivită ar fi reușit și acest lucru. Puteți vedea toată colecția aici.

Încerc să-mi dau seama ce se poartă vara aceasta. Observ în magazine un asalt al culorilor tari, reinventate după lungi sezoane de bej, gri, alb și negru. Am văzut multe imprimeuri cu flori, multe fuste lungi și largi și neașteptat de multe salopete fluide. Am văzut și prețuri exagerat de mari, materiale proaste și lucruri de calitate îndoielnică. Dar am văzut și cozi de 20-30 de minute la cabinele de probă, cozi de câteva sute de metri la deschiderea unor magazine noi și impenetrabila coadă la intrarea în magazinul Unirea pe ușa principală (serios, există și alte uși, unde nu e nimeni). Încep să cred că se poartă coada, fie ea împletită sau cuminte, urcată în vârful capului sau umilă la baza mall-ului, cu flori sau dungi, cupoane de reducere sau prețuri de criză.

În ciuda acestor curente, prezentarea Elenei Perseil a fost o oază de normalitate. Am privit, am comentat, am reținut, am aproximat, am cules idei și mi-am pus imaginația la treabă. În cele din urmă, tot hainele pe care le am în dulap le voi purta și vara aceasta, asortate bineînțeles cu propria-mi atitudine. Voi ce purtați vara aceasta?

4 comentarii:

  1. Vara asta o sa port si ce am purtat vara trecuta, eventual cu mici ajustari si reinoirii ale garderobei prin punctele esentiale :)
    Adica haine de bumbac ori in. Prefer albul, verdele, albastrul, portocaliul. Imi plac de nu mai pot bulinele. Imi doresc o pereche de sandale romane si o vara ingaduitoare termic, asta pentru ca tolerez foarte greu caldura.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ajustari, improspatari, combinatii. Pana la urma la asta se reduce garderoba noului anotimp. Nu inteleg de ce trebuie creat haos in magazine in proces :)

    Lotusulle, bulinele cer multe de la purtatorii lor. Te felicit pentru curaj si atitudine. In imaginatia mea, ti se potrivesc perfect!

    RăspundețiȘtergere
  3. Citeam undeva pe un blog, ca probabil " coada s-a nascut la romani ". Imi pare o explicatie pertinenta a haosului din magazine. Cred ca e ceva inscris in gena noastra de romani, pentru ca desi am vazut cozi si la altii, la noi au acel ceva aparte :D
    ...
    Multumesc, chiar simt ca bulinele mi se potrivesc, nu tot timpul, ci doar cand am o anume stare. De fapt, asa ma si imbrac, in functie de cum ma simt :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca secretul cozii este intiparit in caracter, dar nu in gene. Putem sa schimbam lucrurile de genul asta. Doar ca aparent ne place.

    RăspundețiȘtergere

Etichete

atitudine (312) viata (297) fotografii (296) recomandare (213) timp (133) proza scurta (131) dragoste (127) jurnal (106) căutare (103) video (101) literatura (98) recenzie (96) dorinta (89) peisaje (80) amintiri (78) Despre locuri si orase (77) călătorii (75) roman (69) film (64) feminin (62) eseu (60) contrasens (56) Bucuresti (54) România (53) poezie (51) muzică (46) portret (44) poveste (44) instantaneu (43) primavara (39) sarbatoare (39) Tams (37) copilărie (36) animale (31) vacanță (31) educatie (30) incredere (29) toamnă (29) campanie (24) turism (24) targ (23) aniversare (22) arta (19) concert (19) propunere (18) relatii (18) Adena (17) muzeu (16) responsabilitate (16) animatie (15) expozitie (15) joc (14) colectie (13) voluntar (11) model (10) Cortázar (8) Simone de Beauvoir (8) Milan Kundera (7) ReUseMe (7) Mihail Bulgakov (6) Kawabata (5)

Creative Commons License

Arhivă blog

Despre mine