vineri, 6 aprilie 2012

500

Acum aproape trei ani îmi declaram intențiile fără să știu ce mă așteaptă. 500 de postări mai târziu, îmi actualizez declarațiile. Încă scriu din pură plăcere, încă îmi place să-mi citesc gândurile înșirate în semne negre, dar ceva s-a schimbat în minuscula mea lume mediocră. Nu, nu scriu mai bine și nici nu mi-am descoperit vreun talent. În schimb, am descoperit mai multe motive pentru a scrie.

 Am aflat de Ora Pământului, de programe de voluntariat, de campanii care merită atenție. Am citit mai mult și am descoperit mai multe filme. M-am scufundat în concerte, m-am rătăcit în târguri și m-am bucurat nemărginit de locuri noi, de fotografie, de artă. Am luat atitudine atunci când mi s-a părut că e cazul și am făcut recomandări în care am crezut din tot sufletul. Am scos la lumină modele, am râcăit mizeria de pe fața Bucureștiului și am învățat că se poate trăi frumos.

Am cunoscut oameni a căror companie îmi face plăcere. Mă refer la Tams și la Adena, dar și la cei care mă urmăriți, comentați, analizați, citiți. Cred că suntem un pic mai bogați. Cred că putem fi un pic mai buni. Și mai cred că orice picătură ajută. Dacă am convins măcar un om să citească o carte, să întoarcă ceva naturii, să aprecieze muzica, să iubească viața, să nu piardă timpul sau să utilizeze corect scara rulantă, mă voi strădui înzecit în următoarele 500 de postări. De ceva vreme, Google a învățat ce este OFZ, iar pentru asta nu vă pot mulțumi destul.

4 comentarii:

  1. OFZ, pentru tot ceea ce ai facut, nu pot decat sa-ti trimit un zambet virtual. Da, o picatura e mai mult decat zero.
    :)
    Suntem un pic mai bogati atunci cand in toata mzieria asta ne descoperim motivatii oneste, autentice, simple si bune.
    Sa fie la 501, la 601, la 1001, la cate postari vei simti tu nevoia sa mai scrii :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, pentru zambet, pentru gand, pentru colaborare :)

      Ștergere
  2. Iti multumesc pentru povestile si ideile frumoase si pentru ca existi!

    RăspundețiȘtergere

Etichete

atitudine (312) viata (297) fotografii (296) recomandare (213) timp (133) proza scurta (131) dragoste (127) jurnal (106) căutare (103) video (101) literatura (98) recenzie (96) dorinta (89) peisaje (80) amintiri (78) Despre locuri si orase (77) călătorii (75) roman (69) film (64) feminin (62) eseu (60) contrasens (56) Bucuresti (54) România (53) poezie (51) muzică (46) portret (44) poveste (44) instantaneu (43) primavara (39) sarbatoare (39) Tams (37) copilărie (36) animale (31) vacanță (31) educatie (30) incredere (29) toamnă (29) campanie (24) turism (24) targ (23) aniversare (22) arta (19) concert (19) propunere (18) relatii (18) Adena (17) muzeu (16) responsabilitate (16) animatie (15) expozitie (15) joc (14) colectie (13) voluntar (11) model (10) Cortázar (8) Simone de Beauvoir (8) Milan Kundera (7) ReUseMe (7) Mihail Bulgakov (6) Kawabata (5)

Creative Commons License

Arhivă blog

Despre mine