duminică, 22 aprilie 2012

Cartea călătoare

foto: all.ro
Știți sigur că am fost vAlluntar și am citit și împărtășit trei dintre cărțile publicate de editura All. Ei bine, ultima provocare a editurii a implicat o carte pe care aș recomanda-o cuiva. N-au dat mai multe detalii, lăsând elementul surpriză să-și spună cuvântul. M-am gândit ceva vreme, frunzărind site-ul cu propuneri și pentru că e primăvară și-mi tot promit că anul acesta o să plantez un copac, mi-am adus aminte de cineva drag.

E vorba de cineva care de ani de zile plantează prin ghivece și balcoane de toate: flori, pătrunjel, rozmarin, pepene galben, ananas, avocado și multe altele de nu le știu eu spune. Ba mai mult, în grădina de la țară au apărut gulii, roșii cherry și broccoli (de s-au închinat vecinii), coacăzi, meri și pruni, gazon și trandafiri, flori pentru toate anotimpurile. Așa m-am gândit să-i recomand cartea Grădinăritul anotimp cu anotimp, un manual ilustrat, extrem de complet și ușor de urmărit.

Împreună cu volumul dorit au venit și instrucțiunile.. Ei, surpriza a constat într-o carte călătoare. După prima lectură, cărticica își ia zborul spre mâini și suflete primitoare. Așadar, după ce mă voi instrui și-mi voi alege copacul (conform cu mediul climatic, tipul solului și preferințe, pentru că despre toate îmi vorbește cartea), o voi dărui celei căreia i-a fost menită de la început. Dar cartea trebuie să călătorească, așa că persoana în cauză s-a angajat s-o trimită mai departe la surori, mătuși și prieteni iubitori de natură, de frumos, de verde. Nu știu dacă toți cei care vor primi această carte au cont de Facebook pentru a anunța primirea, dar sunt sigură că toți au dăruit naturii o bucățică de liniște, un gând bun și o mângâiere. Sunt convinsă că va ajuge pe mâini bune și va fi apreciată. Poate chiar voi reuși să revin cu fotografii de la recoltă!

2 comentarii:

Etichete

atitudine (312) viata (297) fotografii (296) recomandare (213) timp (133) proza scurta (131) dragoste (127) jurnal (106) căutare (103) video (101) literatura (98) recenzie (96) dorinta (89) peisaje (80) amintiri (78) Despre locuri si orase (77) călătorii (75) roman (69) film (64) feminin (62) eseu (60) contrasens (56) Bucuresti (54) România (53) poezie (51) muzică (46) portret (44) poveste (44) instantaneu (43) primavara (39) sarbatoare (39) Tams (37) copilărie (36) animale (31) vacanță (31) educatie (30) incredere (29) toamnă (29) campanie (24) turism (24) targ (23) aniversare (22) arta (19) concert (19) propunere (18) relatii (18) Adena (17) muzeu (16) responsabilitate (16) animatie (15) expozitie (15) joc (14) colectie (13) voluntar (11) model (10) Cortázar (8) Simone de Beauvoir (8) Milan Kundera (7) ReUseMe (7) Mihail Bulgakov (6) Kawabata (5)

Creative Commons License

Arhivă blog

Despre mine