miercuri, 8 februarie 2012

De colecție



11 comentarii:

  1. Intradevar de colectie :) O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoasa colectia! Multe amintiri frumoase! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Cris-Mary: Multumesc, zi buna si tie :)

    @Pishky: Multe sa mai vina, multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Beautiful collection.

    Regards and best wishes

    RăspundețiȘtergere
  5. face pisu' ordine pe acolo

    RăspundețiȘtergere
  6. @Tatjana Parkacheva: Thank you :)

    @cypy: Sef la galerie, pai cum altfel :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Esti grozava! si de invidiat :))
    O minunata colectie cu valoare documentară si artistică... Si Miti are voie sa o calce în picioare?!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @CARMEN: Eh, fiecare cu piticii lui: eu colectionez bilete, pisu colectioneaza lucruri peste care s-a asezat..

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoasa colectie. :)

    Eu cand eram mai tanara, colectionam vederi si pliante turistice, si aveam multe piese vintage, din anii '70-'80. Aveam carti postale cu timbru de 1 leu (leu vechi, nu nou. :)), pliante cu Baile Herculane, Portile de Fier, Litoralul, si alte spoturi turistice fierbinti din Epoca de Aur. Acum acea colectie a mea e in Romania, n-am adus-o in Canada; dar ma gandesc s-o repatriez aici, impreuna cu alte lucruri de valoare sentimentala (carti, etc.)

    Si aici in Canada, din inertie, am continuat sa colectionez pliante turistice prima oara cand am venit, acum 6 ani. Cand vizitezi orice destinatie turistica din Canada, Cascada Niagara de exemplu, la oficiile de turism, in restaurante, magazine de suveniruri, hoteluri, etc. sunt rafturi cu zeci si zeci si zeci de pliante turistice, gratuite (in Romania niciun pliant nu era gratuit). Si cand mergeam undeva si vedeam acele pliante, luam si eu cate un exemplar din fiecare. Pana cand mi s-au adunat asa de multe, incat mi-am dat seama ca nu are rost sa le mai adun, pentru ca oricum gasesc la fata locului zeci de pliante de fiecare data cand merg undeva. Acum colectionez doar carti postale (si suveniruri) din toate vacantele unde plec.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Victoria West: Sunt tare faine colectiile construite in calatorii. Eu aduc acasa si pietre din locurile in care merg pentru prima data (si incerc sa fie mici :) ).

    RăspundețiȘtergere

Etichete

atitudine (312) viata (297) fotografii (296) recomandare (213) timp (133) proza scurta (131) dragoste (127) jurnal (106) căutare (103) video (101) literatura (98) recenzie (96) dorinta (89) peisaje (80) amintiri (78) Despre locuri si orase (77) călătorii (75) roman (69) film (64) feminin (62) eseu (60) contrasens (56) Bucuresti (54) România (53) poezie (51) muzică (46) portret (44) poveste (44) instantaneu (43) primavara (39) sarbatoare (39) Tams (37) copilărie (36) animale (31) vacanță (31) educatie (30) incredere (29) toamnă (29) campanie (24) turism (24) targ (23) aniversare (22) arta (19) concert (19) propunere (18) relatii (18) Adena (17) muzeu (16) responsabilitate (16) animatie (15) expozitie (15) joc (14) colectie (13) voluntar (11) model (10) Cortázar (8) Simone de Beauvoir (8) Milan Kundera (7) ReUseMe (7) Mihail Bulgakov (6) Kawabata (5)

Creative Commons License

Arhivă blog

Despre mine