luni, 25 iunie 2012

Rânduri de jurnal

Am trecut prin zile cu linişte. Poate cu prea multă linişte. Am gustat şi fericire şi amar, de parcă ultimele două zile ar fi fost un şir nesfârşit de vieţi. În fuga mea după gânduri, am uitat să mănânc şi să dorm. Un cactus înfăşurat în pânze de păianjen îmi străjuieşte fereastra şi încep să înţeleg că şi cei mai puternici îşi au înfrângerile lor. Şi-atunci de ce mă minunez eu, un om, de ale mele? Nu ştiu de azi începe sau se sfârşeşte ceva. Încâlceala de gânduri mă urmăreşte, mă tem că încă nu e timp de mâncare sau somn. Mă tem din ce în ce mai mult că nu e timp..

6 comentarii:

  1. Este timp, OFZ. NU stiu cat de mult, dar clipa prezenta ne apartine si putem face orice cu ea.

    Sigur ca si cei puternici isi au infrangerile lor. Atat doar ca ei stiu ca a pierde o lupta, nu inseamna a pierde razboiul.
    Iar cei cu adevarat puternici mai departe.
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cate certitudini vin de la tine, cata incredere. Esti printre cei puternici, cu siguranta, de pana si timpul ti se ofera :) Multumesc.

      Ștergere
    2. Atat cat pot, il inhat eu si ii traiesc toate secundele, OFZ :)

      N-as zice despre mine ca sunt vreun monument de " puternicie " . Dar ma indartnicesc sa ma merg mai departe. Chiar si atunci cand ma tarasc - printre desertaciuni, senzatii de derizoriu, fapte meschine si toata pleiada de " asa nu, dar ce-i sa-i faci ca si astea sunt omenesti " :)
      Ma gandesc ca oamenii devin puternici in momentul in care accepta si faptul ca uneori sunt slabi :)

      Ștergere
    3. Nu stiu daca devin puternici, dar cu siguranta sunt mai intelepti si mai agili. Stiu cum e cu indaradnicia si cu taratul, stiu cum e si sa constati ca prin efortul tau aparent infim ai ajuns pe un varf de munte.. :)

      Ștergere
  2. O infrangere poate fi privita ca o experinta culminanta in dezvoltarea ta, un punct de plecare.E greu sa fii pozitiv dupa un esec, asa ca cel mai bine este sa te relaxezi. E timp pentru a analiza greseala si mai tarziu.
    Gânduri curate si sincere urari de bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un alt raspuns optimist, in care timpul pare a fi suficient pentru toate. Un alt luptator pe aici, ma bucur. Multumesc de ganduri.

      Ștergere

Etichete

atitudine (312) viata (297) fotografii (296) recomandare (213) timp (133) proza scurta (131) dragoste (127) jurnal (106) căutare (103) video (101) literatura (98) recenzie (96) dorinta (89) peisaje (80) amintiri (78) Despre locuri si orase (77) călătorii (75) roman (69) film (64) feminin (62) eseu (60) contrasens (56) Bucuresti (54) România (53) poezie (51) muzică (46) portret (44) poveste (44) instantaneu (43) primavara (39) sarbatoare (39) Tams (37) copilărie (36) animale (31) vacanță (31) educatie (30) incredere (29) toamnă (29) campanie (24) turism (24) targ (23) aniversare (22) arta (19) concert (19) propunere (18) relatii (18) Adena (17) muzeu (16) responsabilitate (16) animatie (15) expozitie (15) joc (14) colectie (13) voluntar (11) model (10) Cortázar (8) Simone de Beauvoir (8) Milan Kundera (7) ReUseMe (7) Mihail Bulgakov (6) Kawabata (5)

Creative Commons License

Arhivă blog

Despre mine