sâmbătă, 25 decembrie 2010

De Crăciun

Pentru cei care m-au făcut și nu s-au plâns o clipă. M-au întâmpinat zâmbind, cu lacrimi în colțul ochilor, mângâindu-mă stins să nu cumva să mă vatăme. Pentru cei care m-au făcut să râd pentru prima dată, mi-au șters lacrimile și mi-au ajutat pașii să-și găsească o cale. Pentru cei care mi-au ținut mâna ca să pot scrie. Pentru cei care mi-au spus povești, m-au învățat să visez, să sper, să cred. Pentru cei care m-au învățat să mă rog și să mă închin. Pentru cei care m-au iubit încă dinainte de a fi eu. Pentru cei care m-au iubit și după ce m-au cunoscut. Pentru cei care m-au îmbrățișat când mi-a fost mai greu. Pentru cei care m-au ținut de mână o viață și când viața s-a terminat au refuzat să mă lase singură. Pentru cei care au plâns din cauza mea, pe care i-am rănit, pe care i-am nedreptățit. Pentru cei pe care i-am părăsit. Pentru cei pe care i-am făcut să păcătuiască urându-mă. Pentru cei pe care i-am făcut să sufere iubindu-mă. Pentru cei care au plecat și pentru cei care au rămas. Pentru cei care n-au mai venit. Pentru cei pe care nu mai pot să-i îmbrățișez. Pentru cei de care mi-e dor. Pentru cei fără de care nu pot să trăiesc și care mă țin de mână de dincolo de lumi. Pentru cei care-mi zâmbesc dimineața și care mă sărută seara. Pentru cei pe care-i aștept. Pentru cei pe care-i iubesc. Pentru cei care mi-au lăsat urme pe inimă. Pentru cei care m-au învățat să gândesc, să vorbesc, să simt. Pentru cei care-mi sunt aproape și pentru cei care-mi sunt departe.

4 comentarii:

  1. Si pentru tine Craciunul sa fie luminos.
    Ai scris minunat.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Inspiratie,ritm melodios, arta a scrisului. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, uneori scriu doar cu sufletul. Mai ales cand mi-e dor, mai ales cand mi-e drag..

    RăspundețiȘtergere

Etichete

atitudine (312) viata (297) fotografii (296) recomandare (213) timp (133) proza scurta (131) dragoste (127) jurnal (106) căutare (103) video (101) literatura (98) recenzie (96) dorinta (89) peisaje (80) amintiri (78) Despre locuri si orase (77) călătorii (75) roman (69) film (64) feminin (62) eseu (60) contrasens (56) Bucuresti (54) România (53) poezie (51) muzică (46) portret (44) poveste (44) instantaneu (43) primavara (39) sarbatoare (39) Tams (37) copilărie (36) animale (31) vacanță (31) educatie (30) incredere (29) toamnă (29) campanie (24) turism (24) targ (23) aniversare (22) arta (19) concert (19) propunere (18) relatii (18) Adena (17) muzeu (16) responsabilitate (16) animatie (15) expozitie (15) joc (14) colectie (13) voluntar (11) model (10) Cortázar (8) Simone de Beauvoir (8) Milan Kundera (7) ReUseMe (7) Mihail Bulgakov (6) Kawabata (5)

Creative Commons License

Arhivă blog

Despre mine