miercuri, 19 octombrie 2011

Orașul celor o sută de clopotnițe





15 comentarii:

  1. Praga! Un oras tare frumos! O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, asa este... Si tu sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb! N-am vizitat încă, dar e pe listă :D
    O zi frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Rontziki Multumesc :) E bine ca se afla pe lista, nu trebuie ratat!

    @Mircea Florescu: Multam!

    RăspundețiȘtergere
  5. Oraşul vechi are un parfum pe care nu îl mai întâlneşti în alte părţi. Merită cu adevărat să fie vizitat.
    O zi frumoasă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Fumoasa locatie si merita vizitat!
    Zi senina!

    RăspundețiȘtergere
  7. Romantic si plin de frumos :D
    Faine imagini.

    RăspundețiȘtergere
  8. Peste suta de clopotniţe cad, probabil, primii fulgi de nea.

    RăspundețiȘtergere
  9. mi-a placut atat de mult; daca ar fi fost si un pic mai cald era perfect; si la tine pare rece :)

    RăspundețiȘtergere
  10. mi-am dorit sa-l vad...inca mai imi doresc ....

    RăspundețiȘtergere
  11. @Max Peter Praga e intr-adevar unica. Mi s-a parut un muzeu in aer liber.

    @Sophie a fost tare frig atunci dar a meritat din
    plin :)

    Sper sa ajungeti si voi in acest loc deosebit.

    RăspundețiȘtergere
  12. @Adena: Multumesc pentru fotografii. Chiar ma intrebam ce-o sa alegi :) Si eu am pe lista Praga ;)

    Tuturor, sa va fie seara lina, somnul usor si soare in vise.

    RăspundețiȘtergere
  13. @OFZ: De abia astept sa mergi, dar poate in alt anotimp sa avem si mai multe poze :P

    RăspundețiȘtergere

Etichete

atitudine (312) viata (297) fotografii (296) recomandare (213) timp (133) proza scurta (131) dragoste (127) jurnal (106) căutare (103) video (101) literatura (98) recenzie (96) dorinta (89) peisaje (80) amintiri (78) Despre locuri si orase (77) călătorii (75) roman (69) film (64) feminin (62) eseu (60) contrasens (56) Bucuresti (54) România (53) poezie (51) muzică (46) portret (44) poveste (44) instantaneu (43) primavara (39) sarbatoare (39) Tams (37) copilărie (36) animale (31) vacanță (31) educatie (30) incredere (29) toamnă (29) campanie (24) turism (24) targ (23) aniversare (22) arta (19) concert (19) propunere (18) relatii (18) Adena (17) muzeu (16) responsabilitate (16) animatie (15) expozitie (15) joc (14) colectie (13) voluntar (11) model (10) Cortázar (8) Simone de Beauvoir (8) Milan Kundera (7) ReUseMe (7) Mihail Bulgakov (6) Kawabata (5)

Creative Commons License

Arhivă blog

Despre mine