miercuri, 26 octombrie 2011

Cine le rezistă?





11 comentarii:

  1. Ce frumosi sunt :)
    Tot am zis ca daca vreodata voi locui la casa unde voi avea spatiu suficient, o sa fie plin de caini. Preferabil ciobanesti caucazieni. Desi si Saint Bernardul e frumos foc :)

    RăspundețiȘtergere
  2. I-am imortalizat si eu pe cei trei latraciosi de rasa tomberonezi, ce-i las in urma...Le voi dedica candva un post, ca tare dragi imi sunt....

    RăspundețiȘtergere
  3. @lotusull: Eh, eu am mai multi pe lista: labradori, setteri, golden retriever, si musai pisica :)

    @ganguritu: Asteptam :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Căţeii sunt deosebiţi. Mi-aş fori ca fiecare să aibă un stăpân care şi îi iubească, aşa cum par a fi iubiţi cei din imagini! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Mona: Cei din fotografii sunt caini de munte, aproape liberi si totusi iubiti, amatori de zapada si nepasatori la frig. Sunt intr-adevar deosebiti.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da ăștia toți mari vor fi!
    Foarte drăguți!

    RăspundețiȘtergere
  7. @tu1074: Sunt haiosi si mari, mi-ar placea sa ne reintalnim :)

    RăspundețiȘtergere
  8. eu le-as rezista....sunt dragalasi dar cand cresc?mi-e frica de ei......

    RăspundețiȘtergere
  9. ce scumpete de catelandri! unul mai simpatic ca celalalt! ultimul este adorabil.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Sophie: Si eu sunt sigura de asta.

    @rokssana: Daca-i stii de mititei, n-are de ce sa-ti fie frica. Oricum sunt bine crescuti si jucausi :)

    @CARMEN: Ultimul a luat figura asta cand a auzit cuvantul 'poza' si m-a vazut scotand aparatul :)

    RăspundețiȘtergere

Etichete

atitudine (312) viata (297) fotografii (296) recomandare (213) timp (133) proza scurta (131) dragoste (127) jurnal (106) căutare (103) video (101) literatura (98) recenzie (96) dorinta (89) peisaje (80) amintiri (78) Despre locuri si orase (77) călătorii (75) roman (69) film (64) feminin (62) eseu (60) contrasens (56) Bucuresti (54) România (53) poezie (51) muzică (46) portret (44) poveste (44) instantaneu (43) primavara (39) sarbatoare (39) Tams (37) copilărie (36) animale (31) vacanță (31) educatie (30) incredere (29) toamnă (29) campanie (24) turism (24) targ (23) aniversare (22) arta (19) concert (19) propunere (18) relatii (18) Adena (17) muzeu (16) responsabilitate (16) animatie (15) expozitie (15) joc (14) colectie (13) voluntar (11) model (10) Cortázar (8) Simone de Beauvoir (8) Milan Kundera (7) ReUseMe (7) Mihail Bulgakov (6) Kawabata (5)

Creative Commons License

Arhivă blog

Despre mine