duminică, 30 octombrie 2011

Povești cu atitudine - Superscrieri

Nu mă bucur niciodată pentru mine, cât mă bucur pentru textele mele, pentru simplul motiv că le-a citit cineva și le-a bătut prietenește pe umăr. În lumea anormală în care trăiesc eu, paginile de text ieșite din mișcarea nervoasă și organizată a mâinilor mele pe tastatură îmi sunt dragi. Sigur, dincolo de cuvinte este o lume întreagă cu oameni, drumuri și copaci care îmi sunt la fel de dragi.

Ei bine, unul dintre textele mele a primit un premiu trei la prima ediție a concursului Superscrieri organizat de fundația Friends for Friends. Am înscris Despre bătrânețe la categoria Eseu și Veteran de război la categoria Portret, iar cel de la eseuri s-a întors cu un premiu trei. Sunt cu atât mai mândră de textul meu cu cât acest concurs a fost dedicat non-ficțiunii, poveștilor reale, jurnalismului narativ (al cărui admirator sunt). Printre câștigători veți găsi texte din Evenimentul zilei, Jurnalul Național, DoR și Liternet.

Astfel de competiții fac bine oricărui sportiv. Pentru că înainte de glorie, cel mai important este antrenamentul. Iar înainte de medalii, contează prezența publicului în tribune.

4 comentarii:

  1. OFZ,

    si dincolo de competitie este ceea ce tu lasi in urma :)
    Chiar ma intrebam... te-ai gandit sa aduni intre filele unei carti tot ceea ce ai scris ? Imi place la nebunie cum iti iese proza scurta, imi plac visele acelea ale tale.. Daca te hotarasti vreodata, iti spun de acum ca vreau si eu un exemplar :)
    Si felicitari pentru premiu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @lotusull: Cred in cartile noi, curate, pe care le deschizi cu nerabdare si curiozitate. Nu stiu daca povestile mele s-ar preta la asa ceva.. Cred ca-ti trebuie un nume cunoscut si foarte apreciat ca sa-ti permiti sa publici texte vechi si lumea sa se inghesuie sa le reciteasca. Dar multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari si spor la scris cat mai multe povesti :)

    RăspundețiȘtergere

Etichete

atitudine (312) viata (297) fotografii (296) recomandare (213) timp (133) proza scurta (131) dragoste (127) jurnal (106) căutare (103) video (101) literatura (98) recenzie (96) dorinta (89) peisaje (80) amintiri (78) Despre locuri si orase (77) călătorii (75) roman (69) film (64) feminin (62) eseu (60) contrasens (56) Bucuresti (54) România (53) poezie (51) muzică (46) portret (44) poveste (44) instantaneu (43) primavara (39) sarbatoare (39) Tams (37) copilărie (36) animale (31) vacanță (31) educatie (30) incredere (29) toamnă (29) campanie (24) turism (24) targ (23) aniversare (22) arta (19) concert (19) propunere (18) relatii (18) Adena (17) muzeu (16) responsabilitate (16) animatie (15) expozitie (15) joc (14) colectie (13) voluntar (11) model (10) Cortázar (8) Simone de Beauvoir (8) Milan Kundera (7) ReUseMe (7) Mihail Bulgakov (6) Kawabata (5)

Creative Commons License

Arhivă blog

Despre mine