luni, 19 septembrie 2011

Trandafirul

Am trecut pe lângă omul cu trandafiri şi am ales unul alb. Părea obosit şi începea să se ofilească pe la margini, dar tot l-am vrut. Omul a încercat să-mi ofere unul roşu şi proaspăt, dar am refuzat aproape brutal şi l-am scos din grămadă pe cel alb. Două petale aproape că i s-au desprins încă de la început. L-am strâns în pumn cu grijă, ajutându-l să rămână întreg.

I-am potrivit apa şi l-am instalat într-un pahar de plastic. Drept recunoştiinţă, şi-a întins petalele spre mine, răsucindu-le mult în exterior şi arătându-şi miezul crud. S-a îngălbenit un pic şi cred că l-a durut extensia, dar nu vrea să recunoască şi nici să lase din semeţie. Pe drum, i-am şoptit că am încredere în el şi că este foarte important pentru mine şi cred că va fi la înălţime. Miroase dulce, a grădină, a libertate, a viaţă. A dragoste. Dintr-aceea nedefinită dintre un om şi o floare. Dintre noi.

6 comentarii:

  1. OFZ,

    suna tare frumos " dragostea nedefinita dintre un om si o floare ".
    Iar ca dragostea sa ramana eterna, trandafirii, florile trebuie sa ramana acolo unde s-au nascut. Doar asa netaiate au un miros si mai dulce, si mai a gradina :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @lotusull: Asa e, la ele acasa florile sunt vii si fericite :)

    RăspundețiȘtergere
  3. nimic nu este mai bine, decât sa faci ceea ce sufletul îti dicteaza. Daca ai simtit ca acela este trandafirul care-ti trebuie, bine ai facut ca l-ai luat cu tine, acasa! efectul pe care-l au florile asupra psihicului uman, este uimitor!... ma bucur pentru decizia ta! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @CARMEN: Intr-o zona de birouri sunt multi oameni care impart pliante, mostre, ziare, cafea. Unul singur imparte trandafiri. Si eu ma bucur pentru decizia lui :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cumva, ceea ce scrii ma face sa-mi amintesc de parti din mine (in caz ca le uitasem)...

    RăspundețiȘtergere
  6. @Anda: Prin natura egoista a omului, cel mai mult imi plac scrierile pe care pot cumva sa mi le asociez mie. Asa ca ma bucur ca textele mele iti trezesc amintiri :)

    RăspundețiȘtergere

Etichete

atitudine (312) viata (297) fotografii (296) recomandare (213) timp (133) proza scurta (131) dragoste (127) jurnal (106) căutare (103) video (101) literatura (98) recenzie (96) dorinta (89) peisaje (80) amintiri (78) Despre locuri si orase (77) călătorii (75) roman (69) film (64) feminin (62) eseu (60) contrasens (56) Bucuresti (54) România (53) poezie (51) muzică (46) portret (44) poveste (44) instantaneu (43) primavara (39) sarbatoare (39) Tams (37) copilărie (36) animale (31) vacanță (31) educatie (30) incredere (29) toamnă (29) campanie (24) turism (24) targ (23) aniversare (22) arta (19) concert (19) propunere (18) relatii (18) Adena (17) muzeu (16) responsabilitate (16) animatie (15) expozitie (15) joc (14) colectie (13) voluntar (11) model (10) Cortázar (8) Simone de Beauvoir (8) Milan Kundera (7) ReUseMe (7) Mihail Bulgakov (6) Kawabata (5)

Creative Commons License

Arhivă blog

Despre mine